Vývoj firmy do roku 2019

Na začátku roku 2020 bychom začali bilancí uplynulých let. Kam jsme se dostali? Co nás posunulo? Podobnou bilanci jsme již dělali v roce 2016, viz odkaz  facebook

Mezi roky 2016-2019 bychom mohli říci, že jsme se pevně usadili na trhu a dostali se do podvědomí díky naší pracovitosti, flexibilitě a vstříctnosti vůči naším zákazníkům. Jako firma se snažíme stále pracovat na vzdělávání se, inovovacích, naslouchat a brát si příklad z připomínek a stížností, které od našich zákazníků také dostáváme. Ty se samozřejmě snažíme co nejrychleji vyřešit ke spokojenosti zákazníka. V neposlední řadě musíme zmínit i velmi časté kladné reference, díky kterým se dostáváme více do podvědomí.

S většími zakázkami, jsem získali i více odpovědnosti a zvedli jsme pojištění na 15 milionů, takže veškeré reklamace se řeší přes naše pojištění nebo individuálně slevami s konkrétními zákazníky.

Náš vozový park již za tu krátkou dobu čítá 3 nákladní vozy 5 skříňových dodávek jedné klasické dodávky a osobního vozidla. Naše firma sídlí kousek o centra města Prahy, ( Praha 4 – Pankrác) kde máme zaparkovaná vozidla. Máme zde kancelářské prostory včetně recepce, pro osobní návštěvy a osobní vyřizování zakázek. Též tu máme sklad na obalový materiál( krabice, přepravky atd.) Pokud si zákazník přeje osobně vyzvednout či vrátit obalový materiál fungujeme od Po-Pa 7-17h. Také tu nabízíme skladové prostory v nevyužívaných místnostech, kde je vše zabezpečeno a v suchu.

Naše firma si nechala vytvořit interní  systém na míru pro přijímaní, vyřizování, uzavíraní zakázek a veškerý chod firmy.Vše je rychlé, komfortní jak pro nás tak pro komunikaci se zákazníky, protože díky systému, dostane klient automaticky informace o probíhající zakázce a nemůže se stát, že by se někde něco ztratilo nebo dokonce zakázka neproběhla.

Vzhledem k vysokým nárokům na kvalitu a profesionalitu odvedené práce i daným pravidlům, které chceme aby splňovali naši zaměstnanci, stále se snažíme hledat schopné, pracovité, flexibilní zaměstnance, které je v této době velmi těžké najít. Snažíme se jim nabídnout pravidelný příjem s firemními výhodami, pracovním postupem, přičemž jen malé množství zaměstnanců zvládne takové nároky.

Jak daleko se naše společnost dostala, tam jsme hlavně díky VÁM, našim zákazníkům, příznivcům fanouškům na sociálních sítích, Vašim doporučením, referencím a podnětům. Za toto Vám velice děkujeme a jsme rádi, že nám zachováváte přízeň a budete i pro následující období, které nás čeká.

Budeme moc rádi pokud nás začnete sledovat na našich sociálních sítích:

Facebook: https://www.facebook.com/sikulastehovak/

Instagram: https://www.instagram.com/sikulastehovak/

Twitter: https://twitter.com/stehovak?lang=cs



© 2020 www.sikula-stehovak.cz

Najdete nás:

 Facebook  Google+ LinkedIn Twitter

Šikula - Stěhovák, s.r.o.

Kaplická 1141/4

140 00 Praha 4

Tel.: +420 773 282 389

Fax: +420 246 028 071

E-mail: info@sikula-stehovak.cz

IČ: 02449366

773 282 389

281 912 788

Volejte zdarma 800 444 499!